Welke woorden voor 'cool' zijn op dit moment in?

Onder de jeugd

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat wisselt voortdurend, maar als je op de hoogte wilt blijven, surf dan af en toe op de site straatwoordenboek. Zie de link hieronder.

Bronnen:
http://straatwoordenboek.nl/

De puta madre geweldig Bijv: Dat feest was de puta madre! dippi neppe gangster Bijv: diek die dippi no ! didde dood Bijv: Die gozer gaat morgen echt didde. droppie naakt zijn fayachiboy een lekkere jongen Bijv: jij ben een chiboy lullig, fok op dat was kapot faya boetie leugen/onzin Bijv: iemand zegt wat niet klopt of overdreeft en jij beantwoord met ya boetie

LEIPE SHIT OUWE!!! vette shit! en de ozo bekende variant dikke poep!

Lauw, kanker, dope, gruwelijk en nog een paar. Dat zijn de woorden die nu in zijn als alternatief voor cool.

Ik durf deze vraag niet te beantwoorden. Waarschijnlijk word ik gebanned voor a-sociaal taalgebruik.

Flex en lauwe shit hoor ik ook vaak!

Ik denk dat het woord Cool nog steeds heel veel gebruikt wordt. Onwijs gaaf,te gek,maf man en fuck zijn volgens mijn synoniemen die Cool kunnen vervangen.

Vet, gaaf, dope, de bom etc.

Nog steeds en al relatief lang is dit het woord "VET".

Ook worden tegenwoordig woorden voor "cool" die een negatieve lading hebben. Gruwelijk bijvoorbeeld.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100