Waar krijg je beter betaald? In de Economie of in de ICT (Software-engineer) ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Met de economie gaat het vrij slecht, dus ik denk in de ICT als software engineer. Mensen met een goede technische achtergrond en scholing zijn altijd nodig.

Natuurlijk is je vraag niet heel duidelijk. Je kunt ook Economie studeren en promoveren. Als professor verdien je dan meer dan als software engineer. Het hangt dus heel erg van je opleiding af.

Maar globaal genomen denk ik serieus dat je aan ICT op dit moment iets meer hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk in de ICT. Als je een goeie ICT er bent krijg je veel betaald. Je kan dan echt geweldig rijk worden. Nou is het niet zo dat je in de economie slecht betaald krijgt. Als je een twijfelaar tussen die twee beroepen bent zou ik gewoon je droom of in iedergeval wat jou het leukst lijkt doen en niet te veel naar het geld kijken. Beide verdiend goed!