Is er onderzocht door ECHTE wetenschappers en is er bewijs dat de wereld niet vergaat?

Weet jij het antwoord?

/2500

1. wat is een echte wetenschapper. 2. Er is zeer hard bewijs dat de wereld vergaat, alleen zover ik weet, geeft geen hard bewijs aan dat de wereld eind 2012 vergaat. 3. Dat er geen bewijs is, betekend niet dat het niet gebeurt. Er is nog een heleboel dat wetenschappers niet helemaal snappen, en waar ze niet meer dan een paar vuistregeltjes voor hebben. Dus iets met zekerheid voorspellen is er al helemaal niet bij dan. Maar mijn persoonlijke mening: Ik denk niet dat we nu in paniek moeten raken omdat de Maya kalender ophoudt. Misschien zien ze een einde wel aankomen ja, maar misschien had de maken van de kalender wel geen zin meer na dit jaar, of kwam zn mayavrouwtje met de thee aanzetten. Dit klinkt een beetje komisch, maar het kan best om zo'n klein dingetje zijn. Dus laten we maar rustig afwachten. Als de wereld inderdaad vergaat, kunnen we er toch niks tegen doen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100