Is er onderzocht door ECHTE wetenschappers en is er bewijs dat de wereld niet vergaat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (4)

1. wat is een echte wetenschapper.
2. Er is zeer hard bewijs dat de wereld vergaat, alleen zover ik weet, geeft geen hard bewijs aan dat de wereld eind 2012 vergaat.
3. Dat er geen bewijs is, betekend niet dat het niet gebeurt. Er is nog een heleboel dat wetenschappers niet helemaal snappen, en waar ze niet meer dan een paar vuistregeltjes voor hebben. Dus iets met zekerheid voorspellen is er al helemaal niet bij dan.

Maar mijn persoonlijke mening: Ik denk niet dat we nu in paniek moeten raken omdat de Maya kalender ophoudt. Misschien zien ze een einde wel aankomen ja, maar misschien had de maken van de kalender wel geen zin meer na dit jaar, of kwam zn mayavrouwtje met de thee aanzetten. Dit klinkt een beetje komisch, maar het kan best om zo'n klein dingetje zijn. Dus laten we maar rustig afwachten. Als de wereld inderdaad vergaat, kunnen we er toch niks tegen doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De wereld is al heel oud en er is geen enkele reden om aan te nemen dat deze 'vergaat', laat staan bewijs. Dat echter onze huidige samenleving (wellicht bedoel je dat met 'wereld') zijn langste tijd gehad heeft is al decennia geleden door wetenschappers voorspeld, en heeft alles te maken met overbevolking waardoor de natuur en de voor de mens beschikbare bronnen onvermijdelijk uitgeput raken. De planeet aarde zal zich daar echter niets van aantrekken en blijven bestaan tot de zon uiteindelijk opgebrand is, maar dat duurt nog miljarden jaren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Natuurlijk vergaat de wereld op een dag want alles wat een begin heeft, heeft ook een einde. Maar waarschijnlijk duurt het nog heel lang voor het zover is. Laat je niet bang maken door de Maya-onzin die sommige gekkies uitkramen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee er is geen bewijs voor, net zoals er geen bewijs was voor al die keren in het verleden dat de wereld zou vergaan en er zullen er nog veel komen.