waaruit bestaat het vocht dat ontstaat door de combinatie van vocht met opgeloste vochtvreter?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Water met zoutzuur. Kijk maar:

CaCl2 + 2 H2O --> Ca(OH)2 + 2 HCl
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zoutzuur dus! maar wel verdund met water. Blijft chemisch gevaarlijk, dus naar depot brengen...

Andere antwoorden (1)

Uit water.
Die vochtvreter trekt heel sterk vocht uit de lucht aan,maar raakt op een bepaald moment verzadigd, het water wat hij dan nog aantrekt kan hij niet meer opnemen en dat blijft dus aan de oppervlakte zitten. In dat water zou dan weer een gedeelte van de vochtvreter op kunnen lossen