hoe maak je zelf een fietshouder voor de galaxy s2?

Ik dit er graag 1 zelf willen maken.

Wat heb je ervoor nodig?
Hoe maak je het?

Toegevoegd na 2 minuten:
moet natuurlijk wel stevig zitten

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.mobilefun.nl/30468-fiets-houder-voor-de-samsung-galaxy-s2.htm

Het beste antwoord

De reactie die pesu gaf kan natuurlijk, die kost 18 euro en is opzich niet duur. Je zou het zelf kunnen maken, maar dan krijg je het waarschijnlijk niet zo mooi afgewerkt. Of je zou een houder kunnen kopen voor een auto maar dan ben je ook wel 15 euro kwijt. Als je het zelf zou maken zou je een plaatje kunnen uitzagen en hieromheen een verhoging maken behalve bovenaan. Daar zou zou je een houtje op de verhoging kunnen timmeren zodat de telefoon er in geschoven kan worden. Aan de boven zijkant maak je een dun stukje hout en maak je met 1 spijker dicht zodat je dit houtje zou kunnen schuiven om de telefoon er in en uit kan doen. Maar dan zeg ik alsnog de afwerking word niet zo mooi als dat je er een koopt van 18 euro en daarbij kun je wel krassen krijgen op een zelf gemaakte.