bestaan er eigenlijk chirurgen die gespecialiseerd zijn in het opereren of corrigeren van een negroïde neus?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is een negroide neus?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een neus, wat plat is en breed, wat veel voorkomt in het negroide ras ( afrika bijvoorbeeld.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En dat moet gecorrigeerd worden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waar zie je staan dat ik dat zeg? ik VRAAG of er chirurgen bestaan die daar gespecialiseerd in zijn, net zoals dat je huid producten.make up hebt voor de donkere huid... of scoonheidspelicalisten die zich focussen op de getinte huid, die bestaan namelijk ook.

Het beste antwoord

Dat kan iedere goede plastisch chirurg.

Of ze het doen is een tweede...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe bedoel je of ze het doen? ik weet dus niet of elek chirurg het kan..aangezien het een hele andere huid is t.o.v een blanke huid. ook hele andere vormen kwa neus.. vraag me dan echt serieus af
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Soms vindt een plastisch chirurg de gevraagde cosmetische ingreep niet nodig. Dan kan hij/zij dat weigeren. De huidsoort maakt niets uit, evenmin als de vorm van de neus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke, ik bedoelde deze vraag echt niet vervelend of zo hoor..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De plastisch chirurg die Michael Jackson had kan dat.^_^!
Maar of dat nou zo'n goed voorbeeld is?