Bestaan er dingen die zeer zeldzaam maar toch goedkoop zijn?

Toegevoegd na 4 minuten:
Tastbare zaken heb ik het over.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als CEO ben ik zeer zeldzaam en in mijn dienstverlening redelijk goedkoop;-)

Antwoorden (14)

Een liefdevolle lach zomaar om niets...

Het kost niets en is zo zeldzaam...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zie er dagelijks wel een paar!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Echt niet zo zeldzaam,gelukkig!
klavertjes vier.. Ga naar een grasveldje en begin met zoeken.. helemaal gratis!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het licht eraan wat jij zeldzaam vind,aan welke artikelen of producten.

je hebt bv een tekening van je eigen kind:dat is leuk en zeldzaam en goedkoop.

zeldzame kaarten die verder geen cent waar zijn heb je ook.

je maakt een foto van iemand die later overlijd dat is ook de enige foto die je hebt dus zeldzaam en goedkoop.

je maakt iets zeldzaams mee,ook goedkoop.

kwa producten die zeldzaam zijn kost het meestal wel een paar centen maar ook dan als je googeld krijg je bv zeldzame pokemon kaarten waar je maar weinig voor hoeft te betalen,maar ook die gewoon super duur zijn voor zomaar een kaartje.

dus ja het ligt er aan wat je er voor over hebt voor de een is 100 euro duur voor een zeldzaam product terwijl de ander het er graag voor wilt betalen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een goedkoop hotel in Amsterdam is zeer zeldzaam!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een mooie herinnering is zeldzaam en goedkoop.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gratis, als het goed is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb anders veel mooie herinneringen...
Een tekening van een kind, vooral als het jou kind is, klef? ja, absoluut maar totdat je het zelf meemaakt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
veel dingen zijn zeldzaam omdat niemand ze wil hebben en daarom ook zeker goedkoop.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
sommige cd's bijv. die een keer zijn geperst omdat er weinig vraag naar was.
wat dacht je van paarden met 5 benen?
erg zeldzame mutatie ongetwijfeld, maar eindigen ook waarschijnlijk als kroket, en die zijn niet zo heel duur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja, tis een beetje ver gezocht maar...
Een schat vinden is heel zeldzaam en het kost je waarschijnlijk niets.
Of voor een prikkie iets kopen op de rommelmarkt wat later zeldzaam blijkt en veel meer waard is.
Een schilderij bijvoorbeeld
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het winnende lotje bij de staatsloterij
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn vriendin is zeldzaam. Het is een vrouw om te stelen, maar niemand wil haar kopen voor een stuiver.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jawel, vaak leuk, soms eindigend met een klap in m'n gezicht;-)
vrijwillegers.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja dat zijn de kleine dingen die 't doen zoals iemand te hulp schieten ,een klein gebaar als een complimentje geven aan iemand.Vriendlijkheid en geduldig zijn vind ik zeldzaam in deze soms harde maatschappij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn teennagels zijn voor de meeste mensen erg zeldzaam, terwijl de prijs je best mee zal vallen.