Krimpt huishoudfolie ook als het wordt verhit?

Want er is ook krimpfolie. Is dat hetzelfde? En hoe kan het dat dat dan krimpt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

Normale Huishoudfolie smelt al het verhit wordt. Dus dat is niet hetzelfde
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Uitgaande dat je er geen brandende vlam er tegen aanhoudt: NEEN.
Huishoudfolie krimpt niet als het verhit wordt met bijvoorbeeld een föhn, gebeurt helemaal niets. Wel gaat het er strakker omheenzitten, maar als je het er weer van aftrekt is het niet gekrompen.

Wat hh folie in de oven doet, heb ik nog niet geprobeerd, maar zie daar ook niet echt het nut van in.