Hoe lang neemt het voor sigaretrook de kamer te verlaten?

Als ik het raam opendoe. De kamer is verder ongeveer 2x3x2,5 m en het raam staat 20 cm open en is 30 cm breed.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
11.9K

Antwoorden (3)

Ik deed het vroeger stiekem ook en ik hield ook de tijd in te gaten. Bij mij was het denk ik ongeveer een half uurtje/ uur als ik mijn raampje helemaal openzet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De rook is snel weg, maar het blijft wel lang stinken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iemand die niet rookt, ruikt METEEN dat er gerookt wordt in een ruimte, of dat nou een uurtje geleden is of een hele dag. De geur trekt namelijk echt overal in; kleding, meubels, gordijnen, zelfs aan de muren en deuren kun je op den duur ruiken dat er wordt gerookt. Wil je dit voorkomen, dan zul je de ruimte 24/7 goed moeten ventileren - en dan nog is het moeilijk om te voorkomen dat men het niet ruikt.

Toegevoegd na 49 seconden:
..moeilijk om te voorkomen dat men het (WEL) ruikt bedoel ik natuurlijk :)