Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

SMS-en mensen met het tegenovergestelde van hun schrijfhand, of juist niet?

Ik vroeg me af, met welke handen SMS-en de mensen eigenlijk? Is dit bijna altijd tegenovergestelde van de schrijfhand, of juist niet?
ikzelf ben rechts, maar SMS met links...

(geldt alleen voor telefoons zonder uitschijfbaar 'qwerty' toetsenbord)

Toegevoegd na 13 minuten:
Even meer nadruk op de vraag: Als ze met 1 hand SMS'en, bijv, op de fiets (levengevaarlijk, maar goed... dat even terzijde)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
605

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Als ik sms, gebruik ik daarvoor 2 handen.
Met mijn linkerhand sla ik de toetsen 1,2,4,5,7 en * aan. met mijn rechterhand 3,6,9,0 en #.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben rechtshandig en sms ook met rechts. Ik kan het wel met links, maar dan gaat het een stuk langzamer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben rechts en sms rechts. Soms doe ik het links:
Ik kna 300 woodren pre mniuut tpynen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gebruik mijn duimen van beide handen, moet er wel bijzeggen dat ik een qwerty-toetsenbord op mijn telefoon heb.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Normaliter sms ik met twee handen (twee duimen eigenlijk). Op de fiets sms ik niet, maar als ik met 1 hand moet sms'en, dan gebruik ik 9 van de 10 keer mijn normale schrijfhand (rechts). Links lukt het ook wel maar minder snel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben linkshandig, maar ik sms met rechts. Zowel met een 1t/m9-toetsenbord als met een qwerty-toetsenbord.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Schrijf rechts, sms rechts, als het anders uitkomt sms ik met links, en soms met beide handen. Het zal wel net zijn waar je aan went. Misschien ben je ambidexter
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding