SMS-en mensen met het tegenovergestelde van hun schrijfhand, of juist niet?

Ik vroeg me af, met welke handen SMS-en de mensen eigenlijk? Is dit bijna altijd tegenovergestelde van de schrijfhand, of juist niet?
ikzelf ben rechts, maar SMS met links...

(geldt alleen voor telefoons zonder uitschijfbaar 'qwerty' toetsenbord)

Toegevoegd na 13 minuten:
Even meer nadruk op de vraag: Als ze met 1 hand SMS'en, bijv, op de fiets (levengevaarlijk, maar goed... dat even terzijde)

Weet jij het antwoord?

/2500

Als ik sms, gebruik ik daarvoor 2 handen. Met mijn linkerhand sla ik de toetsen 1,2,4,5,7 en * aan. met mijn rechterhand 3,6,9,0 en #.

Ik ben rechtshandig en sms ook met rechts. Ik kan het wel met links, maar dan gaat het een stuk langzamer.

Ik ben rechts en sms rechts. Soms doe ik het links: Ik kna 300 woodren pre mniuut tpynen!

Ik gebruik mijn duimen van beide handen, moet er wel bijzeggen dat ik een qwerty-toetsenbord op mijn telefoon heb.

Normaliter sms ik met twee handen (twee duimen eigenlijk). Op de fiets sms ik niet, maar als ik met 1 hand moet sms'en, dan gebruik ik 9 van de 10 keer mijn normale schrijfhand (rechts). Links lukt het ook wel maar minder snel.

Ik ben linkshandig, maar ik sms met rechts. Zowel met een 1t/m9-toetsenbord als met een qwerty-toetsenbord.

Schrijf rechts, sms rechts, als het anders uitkomt sms ik met links, en soms met beide handen. Het zal wel net zijn waar je aan went. Misschien ben je ambidexter

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100