Hoe kun je electro magnetische velden/straling in je huis meten?
Ok, dit is een serieuze vraag. Ik sta zelf heel neutraal tegenover paranormale zaken. T kan wel bestaan of niet, geen idee. Ik mijn huis heb ik zo op het eerste gezicht nergens last van. Echter met name mijn zusje (en een vriendin) willen hier bijna niet komen. Hebben het gevoel dat ze vastgepakt worden, worden ineens moe, krijgen hoofdpijn en voelen zich "wazig". Hun conclusie is dat het hier mogelijk spookt. Nu kijk ik regelmatig ghost hunters en daar word vaak benadrukt dat een huis met hoge electromagnetische velden/straling dergelijke dingen zoals hierboven genoemd, kan veroorzaken bij mensen die er gevoelig voor zijn. Tot zelfs waanideen aan toe. Ik las op een engeltalige website dat je er ook lichamelijke klachten als huisuitslag van kan krijgen. En ik heb ongeveer sinds ik hier woon eczeem. ALs je het bij elkaar opteld best toevallig allemaal. Ik zou dus heel graag willen weten hoe ik dergelijke velden/straling kan opmeten voor niet al te veel geld (ik voel er weinig voor een gigabedrag voor zo;n meter te gaan betalen) of dat er mensen zijn die het voor je kunnen opmeten. Ik wil graag dat iedereen zich prettig voelt in mijn huis uiteraard, en als er een niet spokerige verklaring voor kan zijn wil ik het graag weten.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.