Waardoor is het wetenschappelijk bewezen dat vrouwen gemiddeld 7000 woorden gebruiken per dag en mannen slechts 200 gemiddeld per dag?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Uit eigen ervaring kan ik melden dat vrouwen tegen alles-en-nog-wat praten; tegen de katten, tegen de hond, tegen mede-weggebruikers die haar toch niet horen, etc, etc. logisch dat ze dit gemiddelde halen

Weet je dat heel zeker? Ik denk niet dat de gemiddelde man maar 200 woorden per dag gebruikt.

Het is wetenschappelijk bewezen omdat er onderzoek naar is gedaan waarschijnlijk. (dat is je vraag...) Maar ik betwijfel of het klopt, vrouwen kletsen wel veel en meer misschien maar 7000 - 200 is wel een erg groot verschil lijkt me.

Als je jou vraag letterlijk wil beantwoorden moet het zijn: door onderzoek. Denk dat de vraag anders gesteld moet worden.

Sat moest dus 2000 zijn. Ik neem aan dat ze een aantal mensen een paar dagen gevolgd/opgenomen hebben en daarna de woorden geteld.

Maar 7000 woorden? Je bedoelt...overdag?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100