Kan de mens ook op aarde gekomen zijn met een UFO?

Dit omdat als iedereen zo wil leven als in Nederland, je een ruimte 6x zo groot als de aarde nodig heb.
Misschien speelde dit ruimtegebrek ook al eens op een andere planeet.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Het menselijk lichaam uit 41 chemische elementen,die basiselementen zijn allemaal aanwezig in het „stof” van de aarde. Dit pleit ervoor dat we hier zijn 'gefabriceerd'.

zou kunnen. lijkt me wel wat onlogisch als je het met het neandertaler verhaal enzo wil rijmen (waarom zouden ze primitief beginnen als ze in een ufo zijn gekomen?).

Tja alles kan natuurlijk. Maar tot het bewijs is geleverd dat dit waar is, is het niet waar natuurlijk. Er zijn namelijk genoeg bewijzen, dat de mensheid gewoon is ontstaan door de evolutie.

Kan mogelijk zijn ook dat god er was of dat het begon met 2 of 4 mensen We moet er nogsteets achter komen hoe het begon er zijn alerlij mogelijk heden

Er is een theorie die panspermia heet. Daarbij zou het leven niet op aarde maar ergens in het heelal zijn ontstaan. Vervolgens zouden via een komeet, waar zich kleine organismen op bevonden, leven op aarde gebracht zijn, met evolutie als gevolg. Zo kan de mens wel degelijk afstammen van organismen op een andere planeet.

Er hebben veel soorten mensen en mensachtigen bestaan, die zouden dan allemaal met een UFO zijn gekomen? Lijkt me onmogelijk.

Wie weet! Niemand kan met zekerheid zeggen dat het wel of niet waar is. In de wetenschappelijke wereld is men er nog steeds niet over uit hoe de mens is ontstaan. De evolutietheorie is de meest algemene theorie voor de verklaring van het ontstaan van de mens. Het probleem met deze theorie die voor het eerst door Darwin is opgesteld is, dat er geen sluitend wetenschappelijk bewijs voor is. Bovendien zijn er gaten in de redeneringen van de evolutietheorie. Zo kan niet verklaard worden hoe de mens in een relatief erg korte tijd zo enorm veel intelligenter is geworden dan andere dieren. Volgens UFO-wetenschappers zouden mensen duizenden jaren geleden een ruimteschip hebben zien landen. Bewijzen hiervoor vinden ze in de bijbel zoals in het verhaal van Ezechiel die een soort voertuig beschrijft wat neerdaalde uit de hemel. Deze hemelse astronauten zouden zich vermengd hebben met de mensen waardoor er een sprong in de evolutie van de mens ontstond en waardoor de intelligentie zou verklaard kunnen worden. Natuurlijk moet je niets klakkeloos aannemen dus ook de theorie van UFO-wetenschappers niet. UFO's kunnen ook niet het ontstaan van het leven verklaren, net zoals de evolutietheorie dat niet doet. Hoe het leven zelf is ontstaan dat weten we niet.

Bronnen:
http://wetenschap.infonu.nl/diversen/34929...

Ja kan. Te bewijzen is dit niet. Verder is er wat het fenomeen UFO betreft er nog veel onduidelijk. Het amerikaanse ministerie van defensie heeft in een grijs verleden een serieus rapport opgesteld, het Condon rapport. Uitkomst hiervan was dat er een tiental absoluut onverklaarbare gebeurtenissen zijn geweest. Voorbeeld, het in ronde vorm geschroeide sojabonenveld. Verder is het zo dat de huidige moderne menssoort in de tijd gesproken plotseling er was. Zeg maar 10.000 jaar terug, net na de laatste ijstijd. De evolutie lijn aap-mens is helaas niet compleet, ondanks de lucy's ( 4 miljoen jaar terug) uit Ethiopie

Kan het me niet voorstellen. Als de aarde aan zijn laatste fase zou zijn, en er zouden mensen vertrekken naar een andere planeet, zouden ze veel souvenirs meenemen denk ik. Dingen die bruikbaar genoeg zijn om niet als n soort neanderthalers ergens anders te beginnen

Volmondig nee , geen Ufo, dan zou de mensheid nog wel erg jong zijn , de Ufo is in de begin jaren van 1950 "ontdekt" Daarvoor had nog nooit 1 mens gehoord van Ufo's ,laat staan dat zij ze gezien hadden en nog minder dat de mens met een ufo naar de aarde kwam. Ufo's zijn onbekende vliegende projectielen , die men niet thuis kan brengen, zeg maar gewoon verbrand afval van al die ruimteraketten die vroeger de lucht in geschoten werden en nooit meer terug kwamen , daar kunnen dus resten van ronddwalen die ineens de dampkring binnen dringen en dan menen wij dat het iets heel bijzonders is , een ufo ... ach mensen laat je niks wijsmaken , ze kunnen toch niet zeggen dat restanten van deze oude raketten best weleens naar beneden komen "vallen" , dan staat iedereen op z'n achterste benen en men wil wel graag de rust onder de bevolking bewaren , dus geeft men er een slinger aan en zijn het ufo's , nou, waarom zou ik in zulke onzinnige verhalen moeten geloven dat dat de waarheid is terwijl niet 1 mens kan bewijzen wat het inderdaad is. Laten we toch ons eens verdiepen wat wel door mensen echt is gezien en is opgeschreven om dat aan latere nageslachten nog te kunnen laten lezen en waarom willen we daar niet aan ? Het is door mensen ogen gezien en door mensenhanden opgeschreven . God schiep mens en beest , dat is door overleveringen ook steeds verteld door de mens zelf maar wat is nu juist het vreemde er aan ? De mens anno 2011 gelooft niet dat mensen 6000 jaar geleden ook konden praten, ook konden opschrijven, ook konden doorgeven aan hun nageslachten wat er gebeurden. Maar gelukkig zijn er oude scripties en boekrollen en ander materiaal gevonden waarop of waarin heel duidelijk werd beschreven hoe de eerste mens is geschapen ,maar men gelooft dat niet omdat wij er toen zelf niet bij waren. Maar als ons nageslacht over pakweg 5000-6000 jaar tegen elkaar zegt waar zouden onze voorouders vandaan komen ? Tja u kunt het nu opschrijven,maar gelooft de mens over 6000 jaar dat u bestaan heeft ? U bestond toch wel echt ,maar geloven de mensen dat dan wel over 6000 jaar ? En als zij dat wel zullen geloven waarom geloven velen onder ons dan niet dat Jezus bestaan heeft die zelf alles ook vertelde over Zijn Vader( God) Velen onder ons geloven nu ook niet dat God bestaat en dat Zijn Zoon Jezus zelfs op aarde rondgelopen heeft terwijl mensen rondom Jezus het zelf gezien en opgeschreven hebben en dat kunnen wij nu nog steeds lezen , maar wie gelooft het ?

Bronnen:
de Bijbel die verhalen weergeeft die door...

het is altijd mogelijk maar als er op die andere planeet een ruimte tekort probleem was waarom zouden we dat hier dan ook hebben veroorzaakt? en ook al was dit de enige planeet dan nog denk ik niet dat we het eerlijk zouden hebben verdeelt ik denk dat de rijken naar de aarde zouden zijn vertrokken zodat die van het probleem af zouden zijn, en ookal is het ruimtetekort hier op aarde zijn ontstaan omdat er teveel kinderen kwamen waarom hebben we dat dan niet kunnen voorspellen toen we nog op de andere planeet zaten ik bedoel we konden dus wel al verhuizen naar een andere planeet dus dan hadden we het moeten kunnen voorspellen. Die dingen spreken dit volgens mij een beetje tegen maar het sluit je vraag natuurlijk niet.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100