Klopt het dat kale mannen meer geld overhouden omdat ze niet naar de kapper hoeven en geen shampoo hoeven te kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Was dat maar waar! Dan had ik een hele rijke vriend ;-)
Ik denk dat hij het geld nu besteedt aan extra zonnebrand zodat z'n hoofd niet verbrand...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Nee, dat klopt alleen als de kale man exact hetzelfde bestedingspatroon zou hebben als iemand met een volle haardos. En dat is nooit het geval. Als de kale man rookt als een ketter verdwijnt het geld gewoon naar iets anders.
12 jaar geleden
paulus811
12 jaar geleden
Kan jij wel lezen Sven? Ik geef alleen als voorbeeld dat als de kale man ZOU (begrijp je dat ik dus een voorbeeld geef?) roken, het geld voor de uitgespaarde shampoo niet overblijft maar aan iets anders wordt uitgegeven? ALs de kale man postzegels verzamelt, wordt het geld van de shampoo waarschijnlijk daar aan uitgegeven. En nee, niet iedere kale man is een filatelist. Jij ziet spoken, want ik schrijf niets maar dan ook helemaal niets over hells angels. dank voor de min.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Sven: niet iedere kale man die veel rookt zit bij de Hells Angels hoor. ;) Prima antwoord dit!
Kan geen + geven want ik zit op mijn iPod, helaas.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan geef ik het +je wel voor dit prima antwoord!
paulus811
12 jaar geleden
dank dank emforever en lappiekat! Leuk dat de een de technische beperkingen van de ander oplost. Sympathiek!
paulus811
12 jaar geleden
Ok Sven, dit vind ik erg sportief van je! Excuses van mijn kant uiteraard voor de opmerking over de min.
ja dat klopt, als hij een flinke haardos had moet hij gemiddeld 1x in de maand naar de kapper plus mischien een fles champo op jaarbasis mischien €300,00.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1 keer per maand naar de kapper lijkt mij zeer bovengemiddeld eigenlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou vooruit 1x in de 2 maanden á€35,- en dan nog 12x flacon champo á€3,- komt op zo'n €235,-
Als alle overige omstandigheden gelijk zijn wel natuurlijk. Maar als hij slechte ogen heeft moet hij contactlenzen of een bril kopen. En als hij platvoeten heeft misschien wel steunzolen. Of hij zou een toupetje willen.
Nee, kaal zijn is niet de bron van rijkdom en geluk,.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat is niet waar. het geld wordt dan wel aan iets anders uit gegeven.
12 jaar geleden
helaas niet, zijn genoeg niet kale mannen die ook nooit naar de kapper gaan en ook nooit hun haren wassen.