ik heb soms last van mn ogen dan moet ik echt vaak knipperen en dat dan heel vaak.. Hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (7)

Ogen op steeltjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Droge ogen misschien. Ook te weinig zuurstf in een airco-ruimte. Raam open en misschien druppels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien zijn je ogen oververmoeid door slecht zien zodat je te ingespannen moet kijken, Even laten doormeten bij opticien
12 jaar geleden
Kan ook met hooikoorts te maken hebben. Hoewel het daar niet de tijd voor is. Oogdruppels helpen misschien?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je zou eens ogentroost moeten proberen, van weleda.
heerlijk spul!
12 jaar geleden
Kristal
12 jaar geleden
+1
Klopt als een bus!!
Rieneke1
12 jaar geleden
bedankt kristal, ik ben sowieso weleda-fan.
maarre....ik zie je plus niet?
Kristal
12 jaar geleden
o o o o , vergeet ik die plus....
goed dat je het zegt, alsnog dus :-))
Kan verschillende redenen hebben waarschijnlijk één van de bovenstaande antwoorden maar je kan ook een hoornvlies ontsteking hebben maar dat doet wel vreselijk veel pijn na een tijd dus waarschijnlijk zal je dat wel niet hebben
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je een kat? katten hebben ook haren die daar vast kunnen zitten of je wimpers haar die zit dan niet goed en dat is ook ongelofelijk irritant