Hoe kun je echo foto's het beste bewaren zodat ze niet lichter worden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Kimath
12 jaar geleden
http://www.semarang.nl/omgaan_met_foto/foto_bewaren_hoe_waar.html Ik denk dat dit ook wel voor echo foto's geld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Digitaliseren?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, inscannen!

Het beste antwoord

Ik weet niet of echo's nog steeds op van dat gladde papier staan, dat papier waarvan kassabonnen ook vaak zijn gemaakt. Wat erop staat, verbleekt na een tijdje. Een fotokopie biedt in zo'n geval uitkomst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thermisch papier heet dat ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weer wat wijzer geworden. Thanks!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan natuurlijk. In mijn administratie is het ook een ramp, na een paar jaar, zelfs in een dichte map zijn de bonnetjes soms helemaal onleesbaar. Even afdwalen... :)

Andere antwoorden (1)

Zorgen dat ze geen licht op zich krijgen. Bewaren in een foto album of schoenendoos. Verder zou ik het in scannen en op de computer zetten.