Wat is vetter: een gefrituurde (3 min. op 180) kipburger of gebakken in de boter

Zelf denk ik gefrituurd.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Een belangrijke factor hierin is de versheid van het vet.

Op het moment dat het vet helder en warm genoeg is, neemt de kipburger namelijk helemaal geen vet op in de frituur.

In de boter volgens mij wel.

Dus dan zou een kipburger uit de frituur minder vet zijn mits gebakken in olie en op de goede temperatuur
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ligt er ook aan hoeveel boter je gebruikt natuurlijk. Is zo niet te zeggen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Is zo niet te zeggen.. ligt eraan hoeveel boter je gebruikt en hoe vers je vet is.
Als je schoon vet gebruikt denk ik je vet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Met schoon vet, is boter vet en je vet niet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je met olie frituurt, is olie in ieder geval gezonder. Boter bestaat uit de verkeerde vetten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het minst vet is een dubbele grilplaat zonder vet gebruiken. Vlees wordt hierop fantastisch bereid en er komt geen (extra) vet aan te pas.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kan je het niet stomen?