De filmers hebben later toegegeven, dat ze het zelf in scene hebben gezet.

Maar wat belangrijker is, en dat staat in de Engelstalige versie van Wikipedia, dat pseudowetenschap toeneemt. Vooral vanwege commerciële belangen als van de media.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

als ik zo het internet afstruin vermoed ik dat big foot niet echt bestond.

Toegevoegd na 40 seconden:
in de zin zoals jij het bedoelt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tuurlijk wel. Er zijn genoeg mensen die hem gezien hebben.

Laat de legende toch lekker voortbestaan...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mag ook hoor Inge, why not.