Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat is de meest doordringende lucht.?

stel je bent verkouden. of je heb een beschadiging aan je neus. welke lucht zal je blijven ruiken. wat is de meest indringende lucht.?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
759

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
denk toch dat je dit ruikt als je bijna niets anders meer truikt.
dooie beesten en mensen en ontbinding opzich stink wel. maar al ik naar de dode beesten containers moest (dierenambulance) hielp een kapje soms nog een beetje.
dit is met ammoniak niet zo.

Andere antwoorden (7)

Sinaasappel is zeer doordringend heb ik wel eens gehoord.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat heel indringend is, is een geur van dooie beesten. Een tijd terug heeft er een paar weken een dooie rat in m'n meterkast gelegen die ik niet kon vinden door de rommel die er lag. Toen ik em weghaalde bleef die lucht nog dagen hangen.

Toegevoegd na 8 minuten:
die lucht slaat ook op je keel, waardoor je spontaan over je nek gaat. Heb uiteindelijk de klus geklaard zonder gasmaker door m'n adem lang in te houden en er niet naar te kijken.

Toegevoegd na 9 minuten:
+s
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een kat die aan het spuiten is geweest. Vooral als je vloerbedekking hebt, je krijgt de geur met gewoon schoonmaakmiddel er niet uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mensen die in staat van ontbinding zijn. Geloof me een erg indringende lucht en zal die geur nooit meer vergeten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De meest doordringende lucht die ik heb geroken is de lucht van katten-braaksel. Ik werd er zelfs wakker van en toen ik het moest opruimen deed ik zelf gezellig mee... getver!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik las een hele tijd geleden in de Kijk of de Quest dat de sterkste geurstof die van paprika is. Maar kan er zo snel niks meer over vinden op internet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de geur van ontbindende lichamen is samen met die van rotte eieren en stinkdieren de meest doordringende geur die er is deze zwavelverbindingen zijn zo sterk dat je 1 ppm nog ruikt,een verwante stof word toegevoegd aan ons van oorsprong reukloze aardgas met als doel het kleinste lekje op te sporen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding