Hoe komt het dat op sommige dagen extreem veel vliegtuigstrepen te zien zijn die een heel raster vormen in de lucht, en op andere dagen geen sporen ?

Dit raster gaat na een tijd ervoor zorgen dat de lucht volledig grijswit is en dus geen blauwe lucht meer te zien

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Theorie 1: Meer vliegtuigen.

Theorie 2: Koudere lucht. Uitlaatgassen zijn namelijk warm.

Theorie 3: Woonplaats.

Theorie 4: Meer vliegtuigen, Koudere lucht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
water condenseert in de lucht als de lucht nagenoeg verzadicht is met water, en je er nog een partij water in brengt. Dat is wat de motoren doen: Het water uit de verbrande kerosine condenseert. Als de lucht heel droog is, verdampem de condensstrepen snel. Echter, als de luchtvochtigheid erg hoog is, dan blijven ze langer zichtbaar => Meer strepen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze zgn. "chemtrails" worden veroorzaakt door de waterdamp van de verbrandingsmotoren van vliegtuigen. Deze waterdamp condenseert tot waterdeeltjes en/of ijskristallen, dus afhankelijk van de hoogte, druk,temperatuur en wind, bewolking enz. kun je de condenssporen zien.
in feite is het kunstmatige bewolking
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze heten contrails, chemtrails zijn iets heel anders. Rest van het antwoord klopt.