Ja, als het al een tijdje donker is aan de lucht en het regent al in de buurt kun je het ruiken, niet snel daarna zal het dan waarschijnlijk ook beginnen te regenen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja dat is mogelijk, dit komt doordat het bijvoorbeeld benauwd wordt voordat het gaat onweren, dit brengt verschillende broeigassen met zich mee, vanuit de aarde/lucht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
volgens deze site wel
http://jesus.spydro.be/weblog/2007-05-07/de-geur-van-regen-komt-van-ozon/