Hoe kan ik een balpen laten schrijven?

er komt geen inkt meer uit en ik zie nog wel inkt in het staafje zitten. heel veel krassen lukt ook al niet meer.
soms helpt dat wel.
dus ik hoop dat iemand een tip heeft.
anders moet het staafje vervangen.
de balpen moet worden bewaard en het liefst ook kunnen schrijven.
want die heb ik al heel lang.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
10.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En? doet hij het alweer?
AWM
13 jaar geleden
Ga naar een goede kantoorboekhandel voor een nieuwe vulling. Simpel hè?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop een goede balpen en blijft niet met deze pen doorknoeien.

Het beste antwoord

Maak de stif warm door hem onder warm stromend water te houden. Sla hem dan een paar keer goed uit, met de punt naar beneden. Laat hem daarna een tijdje met de punt naar beneden rechtop staan. Als het goed is zal de inkt dan langzaam zakken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

soms helpt et als je de tip even in stoom van kokend water houdt en dan probeerd te schrijven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer eens op de onderkant van je schoen te schrijven, meestal begint hij het dan weer te doen.
Nu snap ik dat je rond dit tijdstip geen schoenen aan hebt, dus even wachten tot morgenochtend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je aansteker er tegen houden

soms helpt het
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk niet ! Als die pen die aansteker ziet gaat hij van schrik weer schrijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het helpt wel een beetje. maar niet lang.
Even blazen in het staafje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@De minners: het werkt echt hoor..
De punt van de balpen even (echt heel even!), in de vlam van een aansteker houden. Het messing kommetje waar het stalen balletje in opgesloten zit, zet daardoor iets uit waardoor het balletje weer gangbaar wordt.

Pruts, hij die schrijft blijft.......!