Wat gebeurt er wanneer een onstopbaar object een onverplaatsbaar object tegenkomt?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
3.5K

Het beste antwoord

Het object zal toch doorgaan en het onverplaatste zal ter plaatse blijven, weliswaar verspinterd. Logica, nietwaar!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (16)

dan onstaat een tweede aarde
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
dan krijg je een knal
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Beiden bestaan niet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
beide objecten zullen waarschijnlijk breken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dan heb je een collisie.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Alle energie van het object (0.5 x massa x snelheid kwadraat) komt vrij.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
per definitie is dit een onmogelijke vraag.

Namelijk, iets kan alleen relatief onstopbaar zijn, en ook alleen relatief onverplaatsbaar. Als je vragen stelt in deze extremiteit kan het antwoord ook alleen maar extreem zijn: namelijk in onze ogen kunnen we deze vraag niet beantwoorden.

Voor de rest zou je het kunnen vergelijken met twee bowlingballen waarbij de ene stil ligt en 100 kg weegt, de ander 10 m/s gaat en slechts 10 kg weegt. Dan gebeurt er toch iets, namelijk allebei gaan ze langzaam bewegen. terwijl het relatief onmogelijk lijkt dat ze elkaar aanzetten tot zoiets
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
dat kun je niet meer navertenlle dus niet echt belangrijk
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als ik ervan kan uitgaan dat het onstopbare object ook niet stopt wanneer het een onverplaatsbaar object ontmoet. Mag ik dan ook stellen dat het onstopbare obeject zijn snelheid meeneemt in tegengestelde richting en dus weg/terugstuitert?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bestaat inderdaad niet. Actie = -Reactie. Daar valt niets aan te veranderen. Aan F= m * a ook niet.
Ga maar googlen op newton.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die Shakefoot;

....dan is een ongelooflijk ongeval ongeveer onvermijdelijk.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dan groeten ze elkaar en de een rent weer door en de ander blijft zitten waar hij zit.
Net als bij mensen. De een is onstopbaar en heeft altijd haast, terwijl de ander stil blijft zitten in zijn ellende. Beiden worden ze er niet beter van als er langs elkaar heen geleefd wordt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dan heb je een concept voor een Batman-film. Laten we hem The Dark Knight noemen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
als dat ooit gebeurd wil ik niet in de buurt zijn !
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dan gebeurt er iets met de draaiing van de aarde.