ik heb soms oorsuizen maar deze verdwijnen dan weer voor een maand en keren dan weer soms terug. Is dit dan nog wel tinnitus ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

Dit kan het begin van veel ergere vormen van tinnitus zijn. Ga alsjeblieft zo snel mogelijk naar de KNO-arts (of als je in Belgie woont NKO-arts) want misschien valt erger nog te voorkomen!! Sterkte!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het belangrijk dat je zoals bovenstaand antwoord zegt zo snel mogelijk naar de KNO Arts gaat om te kijken wat er aan de hand is en of het ECHT Tinnitus is en niet iets anders.

Blijkt dat je gewoon tinnitus hebt, dan is er in deze fase het makkelijkst vanaf te komen. Voor het gemakt kopieer ik even een antwoord op een andere vraag die ook over tinnitus ging.

"Ik heb zelf Tinnitus in zeer lichte mate en ik heb al voorzichtig wat vooronderzoek gedaan naar hoe van Tinnitus af te komen. Er zijn twee manieren die het meeste kans hebben.

De eerste manier die me aannemlijk lijkt is hypnose door een gekwalificeerde hypnotiseur. Het lukt een goede hypnotiseur ongeveer de helft van de keren de oorsuis onhoorbaar te maken. Het voordeel is dat een goede hypnotiseur resultaat gericht werkt en dat je dus pas hoeft te betalen als je van je oorsuis af bent.

De tweede is de methode van Kevin Hogan. Daar weet ik de details niet van, maar ik kwam deze methode tegen nadat ik je vraag hebt gelezen.
Je kan zijn boek kopen voor 2 10tjes op bol .com en met behulp van dit boek leren je oorsuis te reduceren tot (bijna) nul

Titel / Tinnitus: Turning the Volume Down (Revised & Expanded)
Geschreven door / Kevin Hogan

Er staan zo’n 30 zeer positieve reviews over dit boek op de site van ‘s werelds grootste boeken winkel:
http://www.amazon.com/Tinnitus-Turning-Down-Revised-Expanded/product-reviews/1934266035/ref=dp_top_cm_cr_acr_txt?ie=UTF8&showViewpoints=1

De bron waarin verwezen wordt naar de site van Kevin Hogan:
http://bit.ly/gLLzHV

PS: Ik heb momenteel nog een hele stapel boeken te verwerken en als ik daar doorheen ben staat deze boven aan mn lijst" Daarom hoor ik graag van je of je iets aan dit antwoord hebt gehad.