Ons kleinkind heeft een klompvoetje, wie heeft hier ervaring mee?

Wat is een klompvoetje en welke bijverschijnselen zijn er voor kinderen die dit hebben?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (2)

Op de volgende website vindt U medische gegevens over de klompvoet:
http://www.kinderorthopedie.nl/content/kinderorthopedie/klompvoet.asp
De volgende website is van de oudervereniging van kinderen met een klompvoet:
http://www.klompvoet.nl/
TM
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kennis van mij heeft het ook (gehad). Die hadden eerst een dokter en die zei: Dat groeit wel goed, en doe hem stevige schoenen aan.
Na een paar jaar van geen resultaat zijn ze naar Assen gegaan, operatie gedaan. In het gips. Nu wel littekens op de voeten, maar hij kan gewoon goed lopen, nergens last van, kan gewone schoenen kopen e.d.

Maar belangrijk is een second opinion! En vergeet de cadeau's niet ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En vergeet de cadeau's niet???
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor het kind dat de operatie heeft ondergaan...