3 kinderen hadden nul fout, hoeveel er 550 hadden (maximaal 10 fout) is nog niet bekend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
50 basisscholen maakten de Citotoets zes weken later dan de rest van Nederland. Zij doen mee aan een proef waarmee belangenorganisaties te weten hopen te komen of de kinderen die de toets later maken makkelijk doorstromen naar de middelbare school. Leraren zouden meer tijd hebben om ze kennis op het gebied van taal en rekenen bij te brengen.
De resultaten van de proef moeten aan het einde van het jaar bekend zijn. Daarom zijn er nog geen eindcijfers van de Citotoets van 2011 bekend.

De meeste kinderen maken de eindtoets begin februari en hebben net het resultaat binnen. Deze kinderen scoorden gemiddeld 535,8 punten. In totaal neemt circa 85 procent van alle scholen de Citotoets af.
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is dat echt het gemiddelde is 544 dan echt zo hoog want dat had ik en de meestte kinderen hadden ook wel hoger