Nee!

Elk lichaamsdeel heeft zijn eigen specifieke functie, sommige lichaamsdelen hebben meerdere functies.
Maar geen enkel lichaamsdeel is bedoeld om alleen mee te genieten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

Haha goeie vraag! : Ik denk tepels bij mannen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is gewoon een overblijfsel van de foetusperiode
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat is waar, maar het is dus oorspronkelijk niet uitsluitend bedoeld om van te genieten lijkt me..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jaa was ook meer voor de grap, geen enkel lichaamsdeel is voor genieten bedoeld denk ik, het is meer dat je ze zelf genietbaar kan maken.
De tong komt daarin ver.......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle lichaamsdelen hebben primair een andere functie dan genieten, een paar daarvan hebben geen enkele functie en daar kun je dus ook niet van/mee genieten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De clitoris en de eikel, maar of je dat ook echt lichaamsdelen kunt noemen??!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb er even aangetrokken en het zit behoorlijk vast. Dus ja, wel degelijk een lichaamsdeel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lol
Oorlelletjes, clitoris en eikel.
Deze hebben verder geen andere functie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neen, het is overigens wel zo dat we diverse lichaamsdelen van andere mensen uitsluitend voor genot gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kristal
13 jaar geleden
:-) humor +
Alle menselijke lichaamsdelen combineren veel functies, zodat je niet alleen het zoet, maar tevens het zuur , en niet alleen het zachte, maar ook het harde met een en hetzelfde lichaamsdeel kunt ervaren. Ik twijfel wel even bij de clitoris en omdat ik niet in het bezit van dat lichaamsdeel ben, kan ik er geen duidelijke uitspraak over doen. Dat kunnen de daarmee uitgeruste deelnemers van GV beter doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
euhm...
Tja ik denk dat je dan moet denken aan de clitorus enzo
anders zou ik het niet weten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, ze hebben allemaal een functie. Het kan wel een prettige bijwerking hebben, genieten maar dat is nooit de hoofdfunctie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Erogene zone,s
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad enkel en alleen de clitorus bij de vrouw en de eikel en tepels bij de man zijn waarschijnlijk uitsluitend bedoelt om ermee te genieten.

De rest van lichaamsdelen waarvan genoten kan worden hebben ook andere functies. In principe kan je gehele lichaam hetgeen zijn waarvan op bepaalde momenten kan worden genoten. Er zijn genoeg mensen die voluit genieten indien ze aan het sporten zijn. Het voldane vermoeidheidsgevoel in je gehele lijf na 200 kilometer fietsen bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Elk lichaamsdeel heeft de taak om een lichaam compleet te maken. Elk lichaamsdeel heeft ook specifieke taken. Ook ons lichaam is van God gegeven en daarom ook gepast om God daarin te eren. Ons lichaam mogen we helemaal gebruiken, we mogen van heel veel genieten maar ons lichaam is niet gegeven om er mee in zonden te leven en de Schepper er van oneer aan te doen. Wat is er nu gepaster dan dat een schepsel zijn Schepper eert?