Honden dromen wel. Waarom zouden ze dan niet in kleur dromen? Het is jammer dat je ze niet kan vragen of ze in kleur dromen, maar ze dromen echt wel..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

uit nader onderzoek is gebleken dat honden gewoon kleuren kunnen zien. dus ze zullen ook wel in kleur dromen.

de honden zien wel kleuren op een andere manier dan de mens. als je wilt weten hoe, moet je gaan naar: Wikipedia > honden > hoofdstuk: Ogen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
honden dromen althans ze ervaren iets, en zullen ze ook wel kleuren hebben, in hun slaap,maar aangezien een hond niet kan vertellen wat deze heeft gedroomd, zal het wel een vraag blijven ..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jawel ze dromen wel in kleur
maar ik denk anders dan wij zien