hoe kan het dat als je vlooiendruppels bij een kat in zijn nek doet hij/zij dan vlooienvrij kan worden?

we hebben 2 katjes en daarbij heb ik vandaah vlooiendruppels in de nek gedaan alleen begrijp ik dan niet hoe dat ervoor zorgt dat de vlooien over het gehele lichaam verdwijnt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Biologie
3.8K

Het beste antwoord

Id via het bloed van de kittens,de vlooien hebben er last van de katten niet.Is echt wel onderzocht wat helpt tegen vlooien zonder dat de kat/hond er last van heeft.Wel kan het zijn dat je katten nu even meer gaan krabben want de vlooien die ze hebben zijn in paniek en meer beweging.Denk ook aan de behandeling met vlooien middel op de plekjes waar ze graag liggen want de eitjes blijven daar vaak liggen.Dus als je ze behandelt moet je meteen het huis ook meenemen.TIP een stuk vlooienband in de stofzuiger.En het huis met een antivlooien middel behandelen.(spuitbus)Veel plezier met de katten!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het gif dringt door tot in het bloed van de kat en als een vlo dan bijt, gaat hij dood.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh, wou, is dat niet gevaarlijk voor het dier?