de goal keeper
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Enigste antwoord dat goed is

Andere antwoorden (1)

een hele nare .....Agent Orange

Toegevoegd na 2 minuten:
tegenwoordig maken we vooral wapen onderdelen .
en dan vooral voor geavanceerde wapens , zoals luchtafweergeschut en onderdelen voor de JSF .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Agent Orange is geen wapen en het is niet bedacht door een Nederlander.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in Vietnam denken ze daar anders over , en het is WEL in nedeland gepatenteerd !!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
(nederland)
en ik weet dat ze het een ontbladeringsmiddel is .
maar een stok is ook maar een stok tot je hem op je kop krijgt dan is het opeens een wapen !!
een wapen kan heel veel zijn !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk begrijp ik je gedachtengang en ik weet ook dat het een ontbladeringsmiddel is dat desondanks tot onnoemlijk veel leed heeft geleid door hoe het gebruikt is in onder meer Vietnam, laten we dat voorop stellen. Maar over welk patent heb je het dan, ik lees dat nergens terug in de teksten die ik er tot nu toe over heb gelezen. De strekking van wat ik heb gelezen is dat de middelen uit deze serie 'tactische' herbiciden en pesticiden ontwikkeld zijn op basis van commerciële (en al in de USA in gebruik zijnde) middelen daterend van circa 1940 af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En dan bedoel ik dat dat gebeurd is op Amerikaanse universiteiten (door botanici die zich bezighielden met sojabonen) en op Amerikaanse overheidsinstellingen (Army Chemical Corps e.d.).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt ik heb op google gekeken en ik heb geen eetlust meer