Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe komt Ducttape nou zo sterk?

Hoe komt ducttape nou zo sterk?
Als het zelf iemand aan een muurtje kan dragen? En normale tape niet?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Annswers
15 jaar geleden
leuk plaatje, krijg ineens allemaal ideeen voor suprises / vrijgezellenfeestjes :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zie in de afbeelding niet één tapje dat iemand draagt, maar heel erg veel tape. Ik weet nu wel wat ik met de kinderen kan doen, ik heb namelijk geen behang.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
duct tape is als the force
it
has a dark and bright side and it keeps the universe together
Kimath
15 jaar geleden
Heb je die filmpjes van Mythbusters wel eens gezien? Gaan ze de sterkte van ducktape testen, leuk om te zien :D
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, heb de filmpjes niet gezien? Linkje anders?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

De tape is gemaakt op basis van textiel. Doordat er textiel in de tape verwerkt is, is de tape een heel stuk sterker, dan de normale tapes, die veel rekbaarder zijn en eerder zullen breken/ knappen.
(Lees meer...)
15 jaar geleden
Duct tape is gemaakt met een mix van vinyl, rubber en andere stoffen en gewone tape niet.
Duct Tape is zelfs waterdicht
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing