Wanneer men van 2 "oud goud" - ringen 1 nieuwe wil laten smelten.....

wordt het goud van je ringen dan echt gesmolten, of gebruikt men reeds hersmolten ringen ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

als jij je ringen aan bied bij de goudsmid worden deze daadwerkelijk gesmolten en een nieuwe ring van gemaakt..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ben je daar wel zo zeker van ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb jaren geleden ook ringen laten smelten en er een andere van laten maken..
en ik zat er zelf bij dus..ik ben 100% zeker ervan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heeft u het procede van a tot z kunnen volgen?
Neen, dat is dus het geheim van de smid.
Laat u niets wijs maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een goede goudsmit snapt natuurlijk ook de emotionele waarde van de twee ringen en zal niet ander goud gebruiken.
Ik zou het echter niet zomaar aan iedereen toevertrouwen. Vraag er specifiek naar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@sxiopo...
was jij met mijn daar......??
neen...
ik ben er van a tot z bij geweest,omdat ik een ring liet maken naar mij eigen ontwerp..
een goudsmid die geheimen heeft moet je niet naar toe gaan, gegarandeerd dat je word opgelicht..