Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar wordt dit voor gebruikt?

Geen idee wat het is zat in een doos met hobby spul

Picture for question
9 maanden geleden
in: Techniek
Antoni
9 maanden geleden
@gast164215, mijn eerste gedachte is dat het gereedschap is om leer te bewerken, bijvoorbeeld om het soepeler te maken. Ik weet verder vrijwel niets van leerbewerking, dus misschien zit ik volledig op een verkeerd spoor, maar die eerste gedachte laat mij niet los. Hopelijk heb je er wat aan. Ik ben benieuwd naar de andere reacties en antwoorden!
Verwijderde gebruiker
9 maanden geleden
Fantastisch dankjewel!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Deze voorwerpen doen me denken aan korvijnnagels, maar waarschijnlijker zijn het antieke haarkrullers.
(Lees meer...)
9 maanden geleden
Amadea
9 maanden geleden
Waar werden korvijnnagels dan voor gebruikt? Ik kan wel korvijnagels vinden, maar die hebben een andere verhouding tussen handvat en werkgedeelte.
Antoni
9 maanden geleden
@escape, ik ben wel benieuwd naar jouw antwoord op de vraag van Amadea! Kan je die nog beantwoorden?
gast164215
9 maanden geleden
In de gaten die te zien zijn zit schroef draad waarschijnlijk dus iets electrisch ?
Het zijn de twee electrodes van een medische elektrotherapiemachine. Mogelijk van een apparaat dat rond 1910-1920 gebruikt werd voor faradisatie.

(Met dank aan gast164215, wiens veronderstelling hielp om het te vinden!).
(Lees meer...)
9 maanden geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing