hoe kan het zijn dat we na duizenden jaren leven pas in de laatste 150 jaar zoveel hebben uitgevonde?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Techniek
1.8K

Antwoorden (3)

Omdat uitvinden en uitvindingen zich exponentieel ontwikkelen. Bestaande uitvindingem maken nieuwe uitvindingen makkelijker, zowel omdat er meer kennis is, maar vooral ook omdat uitvindingen er voor zorgen dat de bcevolking groeit (=mer uitvinders) en mensen minder tijd kwijt zijn met eten produceren en dus merr tijd hebben om uit te vinden.
4 jaar geleden
Omdat we pas de laatste jaren genoeg ervaring hebben opgedaan en tijd hebben om wat er was te vervolmaken. vroeger had men aan een kruiwagen genoeg, toen werd het een kar om naar het volgende dorp te gaan. Maar met de materialen die men had kwam je niet veel verder.Kijk naar Leonardo da Vinci, ideeën genoeg op papier, maar uitwerken kon nog niet. En wanneer het dan wel uitgewerkt kan worden, zijn er altijd mensen die dat basisidee uitdiepen en verder gaan om het te verbeteren. Een auto blijft een auto of hij nu 30 of 300 km per uur kan. dat is niet echt een uitvinding meer maar verbetering van het oorspronkelijk idee
4 jaar geleden
omdat ze met de jaren mee veel meer snappen van hoe de aarde eruit ziet en wat het allemaal kan. nu weten ze veel meer om ook nieuwe dingen te begrijpen.