Deze boormachine heeft een kabel maar volgens mij zie ik ook een kleine accu, kan dit kloppen?

Nummer 2 zal de accu moeten zijn. Maar wat van zin heeft een kleine accu als de boormachine op stroom werkt?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Techniek
1.7K
paulus811
5 jaar geleden
Waarom zou het een accu MOETEN zijn? Waarom geen spoel of condensator? Een accu van dat formaat is veel te klein voor een boormachine.

Antwoorden (2)

Het object dat het nummer 2 draagt is een condensator, deze draagt er zorg voor dat de motor de juiste zijde draait.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Die grijze unit is een condensator voor het ontstoren, je moet zien dat bij variabel toerental geregelde boormachines de Triac nogal stoort(check met transistor radiootje), en daarvoor is deze condensator.