Waar overlappen Chemische Technologie en Software Engineering elkaar?

Ik ben geïnteresseerd in zowel Chemische Technologie als Software Engineering en ik zou graag deze vakgebieden willen combineren in mijn toekomstige werk.

Antwoorden (1)

Die overlappen elkaar in de chemie.
Er wordt tegenwoordig héél veel gedaan aan chemische analyse en synthese.
Modelleren hoe een eiwitmolecuul een ander molecuul invangt, die verbuigt zodat er een atoom uitspringt, waardoor er een ander molecuul de lege plaats kan innemen, bijvoorbeeld.
Geweldige uitdagingen met zeer complexe processen.
Abonneer je op het chemische 2-weken blad C2W van de KNCV met in elk blad tientallen werkgebieden.
Reddie