Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaan er mogelijkheden om wifi in de auto 'aan te leggen'?

Ik weet dat er reeds uiterst moderne auto's bestaan waarbij internet in de auto mogelijk is. Ik heb zo'n ultra-moderne auto echter niet, ik moet het doen met mijn Volkswagen Polo uit 2000. Bestaat er op enige wijze een mogelijkheid (onbeperkt) internet in deze auto 'aan te leggen'? En op welke manier kan ik dit mogelijk maken, in andere woorden welke betrouwbare bedrijven/websites zijn er op dit gebied?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Techniek
2.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Neem een iPhone en stel hem in op " persoonlijke hotspot" neem een 4G ABO bij t mobile. En voila. Kunnen vrienden achterin lekker internetten..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja het is mogelijk. Hier een aantal sites van bedrijven die dit verkopen en of aansluiten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan een mobiele wifi hotspot kopen, hier gaat een sim kaart met een databundel in.
(Lees meer...)
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Begrijp ik goed dat bijv. de Vodafone Huawei van €69,-, ook echt maar dat bedrag kost incl. onbeperkt internet via wifi? Of moet ik dat erbij aanschaffen voor een bepaald bedrag?
Jaspro101
9 jaar geleden
Je moet hiernaast nog een abonnement/prepaid kaartje erin duwen.
Misschien is een Bliep simkaart iets, voor 50ct dag onbeperkt online en voor 50 extra (dus 1 euro voor een dag) sneller internet.
Je kan per dag bepalen wat je wilt
Jaspro101
9 jaar geleden
En je ontkomt er volgens mij sowieso niet aan om een abonnement/prepaid deal af te sluiten bij welke oplossing ook
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hmm oke, dus zoals een mobiele telefoon eigenlijk. Die Bliep is dan ook alweer €180+ per jaar.
Jaspro101
9 jaar geleden
Ja je moet even kijken wat bij je past dan. Er zullen vast wel goedkoper e providers voor je zijn
Je hebt eenvoudig weg iets nodig dat je data via een gsmbundel omzet in een wifi-signaal. Je hebt dan ook een databundel nodig. Kies die bij een provider met (1) een zo hoog mogelijke bundel (als je echt onbeperkt wil internetten komt dit het dichtst in de buurt) en (2) een zo laag mogelijk tarief voor als je toch buiten je bundel gaat.

Dit kan met een mifi.

Of met een smartphone die als wifi-station kan ingezet worden (bijvoorbeeld Wi-Fi-hotspot aanzetten en configureren op een android-toestel).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding