Bij de betere automaterialenhandel kun je dubbelzijdig tape kopen, dat wordt onder andere door 3M geproduceerd. je plakt het eerst achter op het embleem, snijdt met een scherp mesje de randen naar wens en plaatst het embleem op een schone ondergrond. In een keer goed doen, een herhaling is wat lastiger :-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Of met een magneetplaat, die eraf te halen is, of via het gebruik van een sticker.
Je kunt dit bij speciale bedrijven hiervoor laten doen, of bestellen bij Vistaprint.

www.vistaprint.nl/