Bestaan er paraplu's die je op je hoofd kunt vastmaken zodat je je handen vrij hebt?

Ik ben straatmuzikant (altviool) en fantaseer regelmatig dat ik zo een paraplu zou hebben voor wanneer het lichtjes regent...

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Techniek
2.2K

Antwoorden (3)

Ja parapluhoeden bijvoorbeeld:

http://www.myxlshop.nl/j-s-paraplu-hoed.html?id=39885942&gclid=CjwKEAiAgKu2BRDu1OGw3-KXokwSJAB_Yy2QD8w7NI3y1b6f4EzWKI2RjVwaqsKBmT92vxJiQNZVnBoCzKbw_wcB
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ze bestaan.
Je kunt deze o.a. Bestellen bij : http://www.beslist.nl/products/cadeaus_gadgets_culinair/r/hoofd_paraplu_camouflage/
Wanneer je zoekt op "hoofdparaplu" vind je meerdere verkooppunten.
8 jaar geleden
Je hebt de volgende opties;
1. Paraplu hoed; op je hoofd alleen de rest van je lichaam wordt mogelijk nog nat.
2. Numbrella's: zie foto, iets moderner en mogelijk om over je gehele lichaam te doen.
3. Blunt Design (paraplu hoed). Davision Creators.
4. Umbrella Raincoat; is een paraplu die ook fungeert als regenpak! Heel handig! zie link.

Om neer te zetten of vast te houden;
1. LED Flashlight Umbrella; voor als je op straat wat meer licht wilt en die hang je dan gewoon boven je op.
2. Aspen Umbrella; is als een standaard en mooi modern design om echt onder te schuilen mocht je een vaste plek hebben waar je optreed wel handig.
3. Rain shield invention; je moet deze wel nog vasthouden.

Toegevoegd na 4 minuten:
Oh Blunt Design is geen paraplu hoed, maar voor op je rug vast te binden, misshien wat beter dan sta je niet zo voor gek ;)