Waar kan ik nog meer informatie over robots vinden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Techniek
Amadea
11 jaar geleden
Dan is het wel handig als je even vermeldt welke informatie je al hebt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Eens!

Antwoorden (2)

In de openbare bibliotheek, bij het indelingsnummer 527.7
Daar staat bijvoorbeeld het boek "Robots zelf construeren : tips en trucs voor de zelfbouwer" van Heinz Katzenmeier. Of het boek "Overal robots : automatisering van de liefde tot de dood" van Lambèr Royakkers.
11 jaar geleden
Je kunt informatie vinden op Wikipedia.
Daarnaast kun je informatie halen van websites zoals Scholieren.com en buitenlandse websites.

Je kunt ook boeken aanschaffen bij de boekenhandel of lenen bij de bibliotheek.