Hoeveel PK heeft een mixer ongeveer die je gebruikt om bv deeg mee te kneden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Techniek
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is het een huismixer of een professionele. Tegenwoordig heb je broodmachines voor huisgebruik en ik denk dat het verwarmingselement verreweg het meest gebruikt

Antwoorden (2)

Vermogen wordt uitgedrukt in Watts. Ik heb een vrij stevige van 350 Watt gekocht die niet blijft steken in de deeg.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Om het simpel te houden:
1 pk is 700 watt,
Dus dat lig eraan hoeveel watt deze mixer verbruikt.

Lees ook even de bron!