Soms zie ik mensen hondenpoep met een zakje om hun hand oprapen. Geeft dat niet een heel erg vies gevoel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en t gaat weer over poep hahaha

Het beste antwoord

ja, dat is wel een beetje, maar wel zo sociaal voor je medemens. om in n drol te trappen van n hond waarvan het baasje het vertikt op te ruimen voelt nog viezer en frustrerender.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Ja, vooral als het nog 'lekker' warm is......!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja , blehhh ik heb zo'n plastic grijpschep
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wij hebben herders honden dus die leggen wel enkele kilo's
het lijkt vies ik heb overigens een poep schep
maar t is nog veel viezer als de poep onder je schoen pronkt want dat moet je zelf wassen dat is een vies gevoel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welnee dat is niet vies, het is een 'natuurproduct' :)
Vergelijk het maar met een vuile baby luier. Persoonlijk heb ik er weinig moeite mee.
Thuis weggooien, handen wassen, klaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sorry, Nelly, we hebben gelijk zitten typen, en ook nog gelijke meningen over onze honden en hun 'producten'....
Nee, hoor, het is toch van je eigen hond?
Het hoort er gewoon bij, dat je opruimt wat 'uit je hond' komt....

Het is nét zo vies als je baby een schone luier aandoen, nadat hij volgepoept was....

Een baby kan zichzelf niet schoonhouden, en je hond kan niet zelf poepruimen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is heel erg netjes !
het voelt eigenlijk een beetje als pepijnenkoek met water
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ehm ja ik vind het wel vies.
Mijn vriend en ik gaan veel samen lopen met zijn hond. En wanneer de hond een flinke bolus gedraaid heeft dan raapt mijn vriend dat zonder problemen op met een plastick zakje om zijn hand.
Maar wanneer ik dus alleen uit moet met zijn hond en hij moet poepen dan sta ik toch te klooien en te klieren met dat zakje , en ik heb er vaak meerdere zakjes bij nodig omdat ik de drol te groot vind voor 1 zakje, en dan voel ik me echt zo n aansteller ,half over de nek ga ik ervan.
Ik weet niet waarom ik dat heb.
En weet je wat het gekke is?
Toen mijn zoon nog in de luiers zat ging dat wel zonder problemen. Shit happens zeg maar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en toch denk ik dat jij mij wel heel leuk vind want jij reageert bijna op elk antwoord dat ik geef........
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1-0 voor Sarakim!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lol :p
gewoon laten liggen bah
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, due Testboy;

Ja, dat voelt vies. Dat voelt nog veel viezer dan wanneer een ander (want je trapt zelf natuurlijk nooit in de drollen van je eigen hond) in die bruine dampert stapt, want daar merk je lekker nix van. Maar het is wel zo beschaafd om je eigen vuiligheid op te ruimen natuurlijk....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lijkt mij een verschrikkelijk vies gevoel, maar zolang het zakje heel blijft is er in feite letterlijk niets aan de hand. Toch kan ik me levendig voorstellen dat het beetpakken van een plastic zak met verse poep braakneigingen opwekt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lekker zacht en lekker warm, net alsof je als kind weer in de modder mag graaien. Alles wat er tussen je oren gebeurt omdat het poep is, is eigenlijk onzin natuurlijk!