Plastic zakje in de WC pot leggen en uitgebreid gaan. Zakje dicht binden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aardappel-stinkbom. (De bron heeft het recept getest en geconstateerd dat het werkt!).

Benodigdheden:
- Aardappels
- Water
- Afsluitbaar glazen potje (van bijv. appelmoes)

Maken:
- Je neemt een middelgrote aardappel en stopt die in het glazen potje. Sluit de pot onder water af (zodat er geen lucht bij kan komen). Zet de pot op een warme plek neer (kamertemperatuur is voldoende, niet buiten).
- Na een paar dagen begint de geur zich al te vormen. Als het ongeveer twee weken heeft gestaan is de stinkbom klaar voor gebruik. Het beste wat je dan kan doen is de aardappel eruit halen (met een vork, probeer de lucht niet in te ademen).
- Vervolgens kun je de inhoud neergooien op de plek waar je een stinkaanval wil uitvoeren. De stank is niet te harden!
13 jaar geleden
ik kreeg n poos geleden op G.V een tip brandnetelgier
de naam zegt t al

brandnetels een een dag of 5 in het water leggen nou idd eenSTANK!!!!!

dat is nog eens een stinkbom
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eitjes rot laten worden ....je hoeft ze maar alleen kapot te gooien
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zO'n onopvallende zachte scheet.

Heeft niemand in de gaten en het is echt stinkbommen...
En echte puinhoop allen als je zelf de was moet doen....

Suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
laat een scheet!