Waar komt het Engelse/Amerikaanse gezegde "cold turkey" zijn...vandaan

Gestopt met b.v alchohol of drugs..
Koude kalkoen...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.6K

Het beste antwoord

Ha, die ESVW;

Is genoemd naar de kippenvelverschijnselen die veel junks die afkicken schijnen te vertonen.
Was niet moeilijk op te zoeken, hoor....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Cold turkey is niet lekker
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je krijgt koude rillingen, je begint te beven, krijgt kippevel, je moet kotsen, je hebt een kater maal tien, een dode kalkoen voelt zich beter dan jij gedurende die dagen.