Wat is de beste oplossing voor de problemen in de wereld?

zonder de wereld op te blazen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K
itsme
14 jaar geleden
Waarom zou het opblazen van de wereld een oplossing zijn voor de problemen? Ik denk dat je voor het opblazen van de wereld gigantisch veel lucht nodig hebt, dat is pas een probleem.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn zoveel (atoom)bommen op aarde... daarmee kan men meerdere malen het leven op aarde beëindigen.
Bovendien is dat juist wat niet de bedoeling is.
't moet wel leuk blijven

Het beste antwoord

Doet een ander niet, dat u niet wilt dat u geschiedt...

Als iedereen dat zou doen... Paradijs op aarde...

Dolce far niente...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een oude wijze regel, volgens mij is het gewoon het beste antwoord op deze vraag

Andere antwoorden (14)

kusje erop!
werkt altijd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt +1
Geld afschaffen
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wel realistisch blijven, dan kan ik ook zeggen: alles omploegen...
itsme
14 jaar geleden
@XiniX... realistisch blijven op een vraag hoe je 'de wereldproblemen' oplost? :-)
Tolerantie en begrip,
hiermee lossen de problemen zich zelf op en gaan we vanzelf de onredelijkheid van deze wereld te lijf!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
itsme
14 jaar geleden
helpt in ieder geval een stuk! +1
Draai het allemaal even om, macht, geld en de innovatierol. En weet je dat proces is al bezig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meer vrouwen aan 't 'roer'!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat lig een beetje aan het probleem, de dijken verhogen kan een hele goede oplossing om een drop aan een rivier te beschermen, voor de huisvestingsprobleem van studenten heeft het weinig nut.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een betere wereld begint bij jezelf!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
itsme
14 jaar geleden
geloven in automatische probleemoplossing?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wij zijn te cynisch en geloven niet in een oplossing. niet dat dat cynisme altijd ongegrond is, alleen staat het tussen ons en een oplossing in.
itsme
14 jaar geleden
:-) ik gaf geen minnetje, ik wacht met 't plusje tot je zegt waarin te geloven...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik volg
itsme
14 jaar geleden
nou vooruit ;-)
De beste oplossing is er aan te werken; het werk komt weliswaar nooit af, maar het houdt ons in ieder geval van de straat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Breken met het verleden.

Naties zijn uit de tijd, afschaffen.

Een wereldregering.

Een religie.

Weg met de politici, weg met de priesters.

Meritocratie: De Macht in handen van de intelligentsia.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een gezamenlijke vijand of doel om naar te streven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een zonnewind schrijnt daar goed voor te zijn....

Het is mogelijk dat intense zonnewinden ons buitenlichamelijke ervaringen doen krijgen. Hoe kan dit dan? Wel, de levensvormen in het universum zijn Zero Point Energy Modules(nulpunt energie) en zijn elektromagnetisch van natuur met specifieke vibratie sequenties. De extreme zonnestormen van de zon kan veroorzaken dat de ZPEM’s op aarde zijn natuurlijke band met het lichaam verliest als zijn natuurlijke frequentie van vibratie verstoord zal worden.

Als ons bewustzijn uit ons lichaam zal zweven tegen 2012 voor een korte termijn van een paar jaar zullen alle levende wezens minder bezorgd zijn met de materiele wereld en meer aandacht hebben voor de spirituele noden van ieder. De wereld kan dan wel eens een hele vredige plaats worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je naaste lief hebben als jezelf;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als een ieder mens zijn eigen verantwoordelijkheid gaat nemen en niet eerst naar een ander kijkt zijn we al een heel stuk op weg!!