Mag een vrouw topless zijn in het openbaar?

Vroeger zag ik wel vaker vrouwen die topless waren. Ook mijn moeder, nochtans heel puriteins, deed het wel vaker. Het is lang geleden dat ik die gewoonte heb gezien. Mag het tegenwoordig niet meer?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

het mag zeker op het strand je ziet het wel veel minder, is mij ook opgevallen. onder invloed van de algehele maatschappelijke tendens lijkt het allemaal een stuk minder voor te komen, daarmee bedoel ik: -topless op het strand -homo-stellen en lesbiennes hand lopen en/of openlijke affectie tonen. Toegevoegd na 1 minuut: in het openbaar dwz in de stad, op een terrasje mag het niet. wel op en afgeschermd deel van je balkon of eigen tuin.

Het strand is openbaar. Er lopen daar veel vrouwen topless. En ja, dat mag.

Dat mag niet in het openbaar. Wel op recreatie plekken zo als het strand. Vroeger mocht dat al helemaal niet.

Dat mag niet in het openbaar vanwege schending van de eerbaarheid.

het mag wel in Afrikaanse landen maar niet in Nederland, helaas zijn er wel mannen die zonder bovenkleding fietsen en lopen als het warm is, dat vind ik niet kunnen, het is geen gezicht en ordinair.

topless zijn in het openbaar , nou ik denk dat het beter is van niet te doen. stel je eens voor hihi ......dat geeft me toch een verkeersopschudding iedereen zit achterstevoren achter het stuur vd fiets /auto oid zowel vrouwen als mannen . tis en blijft toch een bezienswaardigheid of niet dan?

op straat niet openbaar bloot zijn is volgens mij ook voor mannen verboden.. ik zou het echter niet erg vinden :]

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100