is dit geschreven door iemand van de NOS of gewoon een reactie?

http://headlines.nos.nl/forum.php/view_message/36841

ook vroeg ik me af is dit de juiste informatie over de planeet nibiru?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Aangezien het geschreven is op het forum ga ik er niet vanuit dat het geschreven is door iemand van de NOS.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
'Kijk naar je link: daarin staat "forum.php/view_message". Je kijkt dus naar een forumbijdrage.

Kijk vervolgens onderaan de pagina, in het veld 'Citeer dit bericht': het is in 2007 geschreven door ene Eric1980. Of om precies te zijn, in 2007 gecopy-pastet door ene Eric1980.

Want de laatste check: kopieer een stukje tekst en google dan naar exact (dus tussen aanhalingstekens) op die tekst. En hup, ongeveer 50 resultaten. Het is op de Hyves-pagina van een rijschool gezet. Het is op forums.marokko.nl geplempt. Het is op een Partyflockpagina gedumpt. Het verspreidt zich als een virus, of om preciezer te zijn: als een hoax.

Nee dus, dit is niet geschreven door iemand van de NOS.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelfs niet als grapje ;-) Maar het blijkt maar weer, hele volksstammen blijven onzin (willen) geloven.