Nette bevestiging.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Omdat sommige vragen geen antwoord hebben.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat een professor verward is?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat het goed beantwoorden van vragen een veel tijd kost. Het stellen van onzinnige vragen, is zo gebeurd.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
de gek snap de professoren niet en andersom exact hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
omdak een gek vragen kan stellen onder verkeerde veronstellingen van feiten, daarom kunnen professoren die alles volgens de correcte manier proberen te antwoorden daar geen antwoord op geven.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat professoren binnen kaders denken en een gek hier juist niet binnen handelt
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Definieer '1 gek'. Is dat iemand die niet wijs 'lijkt'?
Defineer 'professor'. Professor is een titel die niet beschermd is en daarom door iedereen mag worden gebruikt. Wie bepaalt dan het verschil?

Voor mijn antwoord van jouw vraag doe ik de volgende hypothese:
1. Jij bent niet die '1 gek', dus jouw vraag is inhoudelijk 'normaal'.
2. De vragen van de '1 gek' worden gesteld door een persoon die maatschappelijk niet voldoende mentale stabiliteit heeft om correct te denken en te handelen.
3. De '10 Professoren' zijn 'geleerden' die al veel kennis hebben vergaard en hebben beredeneerd.

De kwantiteit van vragen zegt niets over de inhoud, echter wanneer de '1 gek' vraagt: wie ben ik? dan kan dit worden benaderd in absolute zin, maatschappelijke zin, wetenschappelijke zin en spirituele zin. Hierdoor zijn er over het algemeen al 2 'professoren' uit iedere geleding mee bezig (dus 8 professoren op 1 vraag).
Zo kunnen we doorgaan met verschillende wetenschaps- en onderzoeks-gebieden op de meeste simpele of meest vreemde vragen.

De grootste vraag in dit geheel is:
Waarom stel jij de vraag zoals hij hier staat?
het woord gek is geen wetenschappelijke naam en gebruik je dan ook als beoordelende naam. Daaruit leid ik af dat je met professoren mensen bedoelt die het allemaal 'wel weten'.
Blijft over: Vind jij dus GV vervuild met vragen waarvan je de oorzaak niet begrijpt en daarom 'gek'? Zo ja, dan maakt het bovenstaande niet veel uit en had de vraag niet gesteld hoeven te worden. Zo nee, dan hoop ik dat het bovenstaande je meer stof tot nadenken heeft gebracht dan je had verwacht.