religies...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is dat geen hypocriete stelling voor jou?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Religies" is veroordelend, verwerpelijk, verboden, maar "mensen" , dat mag dan weer wel als antwoord... Terwijl religies verantwoordelijk zijn voor de meeste oorlogen door alle tijden heen... En dan iedereen die dan VALT over mijn antwoord en dat ook weer laat weten, ik denk er het mijne over...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dus je zegt, dat ik het oproep? Ik roep jouw reacties op? En jij hebt daar dan geen keuze in? Dus als ik een ander doodsteek omdat hij discriminerend naar mij keek, dan is dat de zaak van die man die zo naar mij durft te kijken? Of als ik moslim ben en die vrouw draagt geen bourka, dan verkracht ik haar omdat zij gevoelens in me opriep dat ik mezelf niet meer kon bedwingen... En de rechter zal mij daarin gelijk geven... Dus zo zit het in elkaar dus? Dan heb ik weer veel geleerd, als dat zo is...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eens. Maar dan wel ALLE religies, ook de moderne , niet georganieerde wees-of-klei je eigen God-religies.
dictators en..... slechte, persoonlijk getinte, vragen op GV
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
iedere vorm van godsdienst
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is mijn mening en weet ook dat er velen zullen zijn die het niet met mij eens zijn. Ik ben protestants gereformeerd opgevoed, maar heb het met dat geloof wel gehad. Daarnaast ligt de oorzaak van vrijwel alle oorlogen bij de verschillende godsdiensten.
Maar toch bedankt voor je reactie. Ook negatieve reacties zijn welkom.
meteorieten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Discriminatie.

Jaja.. kom maar op met de minduimpjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom verwacht je minduimpjes? +1 van mij!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
juist +1 het lijkt me sterk dat er iemand is die voor discriminatie is...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat ik daar helaas ervaring mee heb, en het verrast me elke keer weer.. Dank je wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hm, ik had al zo'n voorgevoel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uiteraard +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
(+1)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je antwoord is zo gewoon
maar zo waar .
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@eddijst En staat zo nauw in verband met jouw antwoord. Had je al een +1 gegeven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben erg blij met zoveel gelijkdenkenden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Terecht. +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dierenbeulen/mishandelaars!!!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Partij voor de dieren!
Hebben zij nu wel of niet een zetel in 't EP gekregen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet. De Duitse Tierschuetzpartei ook niet, trouwens. En hoe dicht de PvdD ook bij een zetel is gekomen, de restzetel die NL krijgt als het Verdrag van Lissabon in werking treedt gaat naar de PVV.
Politiek is ook iets waar de wereld beter mee af zou zijn zonder...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Juist!
Geert Wilders
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mensen die het altijd beter denken te weten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Criminelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haat, angst, discriminatie en achterbakse mensen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wetenschap. Uiteraard een utopie maar het is wel een feit. Het zou echt een hoop ellende schelen en de natuur zou in de gelegenheid zijn om de mens en zijn verspreiding iets meer in de hand te houden. Wel een hardere wereld in onze perceptie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
-1 wat een complete nonsens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Moest hem een paar keer lezen, wij gaan uiteindelijk ten onder juist door de wetenschap.
Helemaal gelijk maar niet uitvoerbaar.
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
-1; ik heb nu tot 2 keert toe mijn leven te danken aan de moderne wetenschap. En ik ben bij lange na de enige niet.
vervuiling, vooral lucht-en zeevervuiling.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kortzichtigheid en egoïsme.

Die twee gaan vaak samen, vandaar dat ik ze beide noem.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
* Kredietcrisis
* Aex (het hele aandelengebeuren)
* Kernwapens
* Egoisten
* Extreme religieuzen (als je dat nog
religieuzen mag noemen dan)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
...een gat in de ozonlaag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
al het hierboven en BELASTINGEN!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hebzucht / milieuvervuiling.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oorlog en hongersnood.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zonder mensen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als iedereen was: zo als hij zou moeten zijn!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
terroristen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
al die miljarden mensen die er op rond huppelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
moordenaars
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bureaucratie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de mensheid: eigenlijk hebben wij het op aarde verpest voor alle andere wezens...

tsja.