Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom blijf ik hetzelfde dromen?

Als kind heb ik veel met hem gespeeld. We waren echt maatjes van elkaar. Op een gegeven moment waren we zlefs verliefd op elkaar. Naarmate we ouder werden is het vervaagd. Ik zie hem nu in tussenposes van jaren. De laatste keer dat ik hem sprak was vorigjaar via hyves. De droom gaat over dat hij naar mij toe komt en zegt dat hij zijn relatie heeft beindigd en bij mij wil blijven. Ik voel me echt heel erg gelukkig in die droom. De droom herhaalt zich 2 a 3 keer per maand en nu gedurende 2 jaar ongeveer. Wat zou dat kunnen betekenen? zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?

Alvast bedankt voor de reacties!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
524

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

dit is een wensdroom.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een droom kan zich net zo vaak herhalen tot jij de boodschap hebt begrepen. Details kunnen hierbij erg belangrijk zijn. bv kleuren, de omgeving waar je je in bevindt. Probeer eens goed op deze symbolen te letten en schrijf deze evt op. Zo krijg je wellicht wat meer inzicht. Er is een publieke hyve met de titel droomuitleg. Misschien kun je het daar eens vragen. suc6!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding